Kampanie i Promocje

  • W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych. Czytaj więcej »

  • 3 marca ruszyła wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma z Z.T. Bielmar, wiodącej margaryny do pieczenia. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu w kostce przed Świętami Wielkanocnymi, w kontekście tradycyjnych wypieków kojarzących się z tym wyjątkowym czasem. Czytaj więcej »

  • Lodziarnie Firmowe Grycan – Lody od pokoleń dbają o to, by ich oferta była odzwierciedleniem upodobań gości. Dlatego, u progu nadchodzącej wiosny, ulubione desery: Deser Tiramisu, Deser Zabajone oraz Czekoladowo-Orzechowo Trio będą sprzedawane w promocyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • Na antenę telewizji TVN wraca najbardziej znane i kontrowersyjne show – Kuba Wojewódzki. Przed nami dziewiąta edycja programu. W pierwszym tygodniu marca stacja wyemituje pierwszy odcinek nowej serii. Po raz pierwszy w historii programu Kuba Wojewódzki poda swoim gościom jedyną oryginalną Oranżadę Hellena w puszce. Czytaj więcej »

  • Można jeść na okrągło

    Poniedziałek, 02 marca 2015

    Rozpoczyna się kampania promująca 5 produktów Indykpol: Mięso z indyka na kotlety, Biankę – pierś gotowaną z indyka, Parówki Jedynki, Pasztet dworski oraz Parówki z indyka. Obejmie ona TV (TVP, TVN, TVN7, Polsat, wybrane kanały tematyczne), punkty sprzedaży, prasę oraz Internet. Emisja billboardów sponsorskich potrwa od 1 marca do 5 kwietnia br. Czytaj więcej »

  • Teraz każdy może zadbać o czystość Tatr. Już na początku marca rusza akcja marki Barefoot Wine, dzięki której kupując wina Barefoot wspieramy akcję Stowarzyszenia Czysta Polska „Czyste Tatry”. Czytaj więcej »

  • Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie... Czytaj więcej »

  • 20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa marki Wawel

    Wtorek, 17 lutego 2015

    16 lutego 2015 roku Wawel rozpoczął nową kampanię reklamową, pod hasłem: „Wawel. Radość wyzwala”. Czytaj więcej »

  • 5 porcji warzyw, owoców lub soku

    Poniedziałek, 16 lutego 2015

    Wystarczy minimum 400 g owoców i warzyw aby zapewnić 5 porcji zdrowia w ciągu dnia! Czytaj więcej »

  • Absolutna Harmonia – pod takim hasłem ruszyła nowa akcja konsumencka marki Absolut. Aż 12 tygodni będzie trwać konkurs, w ramach którego marka zapyta swoich fanów czym jest dla nich muzyka. Czytaj więcej »

  • W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Czytaj więcej »

  • The Special One poprowadzi 4MOVE!

    Środa, 04 lutego 2015

    To prawdziwy hit! Jose Mourinho, jeden z najbardziej utytułowanych i charyzmatycznych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z marką 4MOVE. Portugalski szkoleniowiec będzie sygnował swoim wizerunkiem nową linię napojów 4MOVE – „The best trainers recommend”. Marka 4MOVE jest pierwszym polskim i jednym z nielicznych brandów na świecie, których ambasadorem... Czytaj więcej »

  • 1 lutego 2015 roku na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się zabawne hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. To wszystko za sprawą rozpoczętego, wspólnego projektu outdoorowego. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu. Czytaj więcej »

  • Akcja jest skierowana do klientów firmy „MAJONEZY” z Kętrzyna. Zwycięzca zabawy będzie promowany na kanałach informacyjnych marki. – Nie szukamy profesjonalisty, ale kogoś z ikrą i poczuciem humoru – mówi szef marketingu. Czytaj więcej »

  • SERTOP - Handlowcy w całej Polsce!

    Czwartek, 22 stycznia 2015

    „Jednym z naszych głównych celów na ten rok jest wzmocnienie wizerunku firmy Sertop wśród konsumentów detalicznych oraz budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi. W tym celu zatrudniliśmy na przełomie 2014 i 2015 roku handlowców, którzy będą nas reprezentować w kontaktach z odbiorcami. Mamy ambicje na to, aby nasze serki topione były obecne w każdym rejonie... Czytaj więcej »

  • Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że podpisał umowę sponsorską z producentem wody mineralnej Ustronianka dotyczącą sponsorowania drużyny narodowej. Na mocy umowy firma Ustronianka uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski” i będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego... Czytaj więcej »

  • Wild Turkey® Bourbon zagości na Bani

    Poniedziałek, 19 stycznia 2015

    Już od piątku – 16.01. – w strefie Apres Ski przy hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej zagości kultowy smak Ameryki – Wild Turkey® Bourbon. Narciarze i snowboardziści po szaleństwach na stoku będą mogli wieczorem rozgrzać się drinkiem na bazie trunku oraz wygrać atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • Lusette. Smak twojej fantazji.

    Czwartek, 15 stycznia 2015

    Na rynku pojawiła się nowa marka wśród wafelków impulsowych – Lusette, skierowana do kobiet i mężczyzn, którzy wśród codzienności pragną odrobiny luksusu. Wafelki Lusette to niezwykłe połączenie smaków, dzięki jednostronnej polewie i wyjątkowej kruchości ciemnych płatów waflowych. Na rynek zostaną wprowadzone trzy smaki wafelków o gramaturze 50g – Lusette Mleczne,... Czytaj więcej »

  • 20 października wystartowała silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie. Czytaj więcej »

  • Warszawa, 2 stycznia 2015 r. – Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach. Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują... Czytaj więcej »

  • Najlepsze od Wedla!

    Czwartek, 08 stycznia 2015

    Wedel po raz kolejny zaskakuje swoich konsumentów, zachęcając ich tym razem do wybierania ulubionych produktów marki. Kampania „Najlepsze od Wedla” to akcja, w której konsumenci będę mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, w zamian za oddanie głosu na lubiane przez nich przysmaki na stronie www.wedel.pl oraz ciekawe uzasadnienie swojego wyboru. Czytaj więcej »

  • Po polskiego karpia do Selgros

    Piątek, 19 grudnia 2014

    Karp od lat króluje na polskich stołach podczas wigilijnego wieczoru. Do 24 grudnia w halach Selgros Cash&Carry można skorzystać z wyjątkowej promocji i za kilogram żywego polskiego karpia najwyższej jakości zapłacić 6,49 złotych netto (6,82 złotych brutto). Czytaj więcej »

  • Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe. Czytaj więcej »

  • Grupa blogerów kulinarnych została zaproszona do współtworzenia przepisów z wykorzystaniem puszystego sera Almette w ramach zorganizowanego konkursu. Czytaj więcej »

  • Dlaczego nowy gatunek piwa z żywieckiej rodziny jest szczególnie wymagający do uwarzenia? Na czym polega jego wyjątkowy smak? I kto jest odpowiedzialny za jego recepturę? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznacie już 1 grudnia br. w najnowszym filmie reklamowym Żywca APA zrealizowanym we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media. Zostanie on wyemitowany w największych... Czytaj więcej »

  • OLE! i LAZUR – smaczna kombinacja

    Piątek, 05 grudnia 2014

    W grudniu rozpocznie się wspólna akcja promocyjna przysmaków OLE! i serów pleśniowych LAZUR. W sklepach pojawią się produkty marek z bookletami zawierającymi karnawałowe przepisy. Czytaj więcej »

  • Od 4 do 24 grudnia 2014 r. w sklepach Chaty Polskiej organizowana jest loteria zakupowa „Chata pełna nagród.” Klienci, którzy chcą wziąć udział w akcji, muszą zrobić zakupy za min. 25 zł i odebrać zdrapkę przy kasie. Czytaj więcej »

  • Najzabawniejszy portal o kawie

    Poniedziałek, 01 grudnia 2014

    „Kawa z mleczkiem”… Ten popularny frazeologizm zyskał dzięki marce Woseba. Współpraca znanego satyryka Andrzeja Mleczki z marką Woseba zaowocowała stworzeniem portalu kawazmleczkiem.pl. Portal ten daje nie tylko sporą dawkę wiedzy o kawie, lecz również dostarcza rozrywki na wysokim poziomie. Pasjonaci i eksperci od kawy pokazują, że picie kawy w dobrym nastroju to... Czytaj więcej »

  • W wyniku badania przeprowadzonego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, marka Woseba uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku. Czytaj więcej »

więcej artykułów